Termeni și condiții
VǍ MULȚUMIM PENTRU INTERESUL DUMNEAVOASTRǍ ÎN MUNCA NOASTRǍ !
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condițiilor prezentate.
Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.livrarebaloane.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea
produselor/serviciilor oferite de compania Cadou de Lux S.R.L. prin intermediul site-ului, din asta reiese cǎ comanda dumneavoastrǎ
prin www.livrarebaloane.md sau prin telefon, reprezintǎ acceptarea implicitǎ a urmatoarelor condiții:
DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de Cadou de Lux S.R.L. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul
acceptǎ Termenii si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestarea serviciilor care sunt bazați
pe legislația RM (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor si Condițiilor propuse de către Cadou de Lux S.R.L., în
conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite
în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate
în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezervǎ dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sǎ
monitorizeze modificările.
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.livrarebaloane.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea
datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care
le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară
atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr.
133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității
date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau
prin rețea wireless nu poate fi protejatǎ în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem
garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria
răspundere. Sunt situații în care este extrem de important sǎ luǎm legǎtura cu dumneavoastrǎ pentru a vǎ oferi comanda doritǎ.
De aceea, vǎ rugǎm, ca datele oferite în crearea contului personal sa fie actuale si corecte.
Prețuim discreția și încrederea acordatǎ sǎ vǎ asigurǎm cǎ nu închiriem sau vindem bazele noastre de date!
Pentru mai multe detalii vǎ invitǎm sǎ consultați politica noastrǎ de securitate a datelor.
> Numele
> Adresa de email - Folosim acest canal pentru a face corecții legate de comandǎ, pentru a vǎ comunica schimbǎrile sau pentru a vǎ consulta in legǎturǎ cu aspecte neplanificate.
> Numǎrul de telefon (fix și/sau mobil) în cazul în care este nevoie sǎ vǎ contactǎm urgent v-om folosi acest canal.
POLITICA DE REFUZ A COMENZII
Pot aparea situații în care compania noastrǎ sǎ refuze o comandǎ farǎ a oferi explicații.
În aceste situații se v-a anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeași metodǎ de platǎ folositǎ de client.
ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii ve-ți primi bonul fiscal ce va
confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranțǎ maximǎ folosind ca instrument de plată cardul de plată, care
permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății ve-ți primi o confirmare de platǎ pe adresa dvs.
de email.
Procesatorul de platǎ folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiune a standardului de securitate
3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure
online. Aceastǎ măsurǎ de siguranțǎ presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plǎții pe
o paginǎ securizatǎ maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de
unică folosințǎ pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, v-a trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații
se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată
și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
o Numărul cardului (16 cifre)
o Data expirării (luna și anul)
o Codul CVC sau CVV (3 cifre)
o Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din
contul de card se v-or aplica condițiile băncii emitente.
LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată/estimatǎ de transmitere a
comenzii de către curieri / serviciul de livrare.
Livrarea în raza mun. Chișinău, se poate efectua la ora aleasǎ de cumpǎrǎtor pe site sau, cel mai rapid posibil,
în minim 2 ore de la confirmarea comenzii achitate de către
operatorii noștri și este gratuită cu condiția ca suma comenzii sǎ depǎșeascǎ 400 MDL.
Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 2-24 ore, de la confirmarea comenzii achitate,
de către operatorii noștri.
Pentru comenzi cu livrare între orele 22:00-8:00 (inclusiv) livrarea se achitǎ adițional, valoarea ei fiind de 80 MDL
(care v-a fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).
Pentru orașul Chișinǎu, avem capacitatea sǎ livrǎm comenzile non-stop, la primele ore ale dimineții dar și în orele târzii,
numai in cazul în care se efectueazǎ o comandǎ în prealabil sau dacǎ aveți o confirmare de la operatorii noștri
cǎ produsele comandate sunt în stoc și pot fi livrate la ora indicatǎ de dvs.
Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile,
perioadele sărbătorilor naționale, probleme tehnice neprevăzute, accident, ambuteiaje, așteptarea stocului nou de baloane, etc).
Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.
Puteți alege orice adresǎ pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare.
Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra
comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului
fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
ANULAREA SAU SCHIMBAREA COMENZII DE CǍTRE CLIENT
Vǎ puteți rǎzgândi în legǎturǎ cu comanda plasatǎ cu minim 24 ore înainte de ziua livrǎrii. Anularea comenzii se va face prin telefon la nr.
+373 68662266 (Viber/Telegram/Whatsapp).
Dacǎ o comandǎ a fost deja transmisǎ în producție atunci ea nu mai poate fi anulatǎ!
Întotdeauna încercǎm sǎ acomodǎm orice cerințǎ de ultim moment, însǎ nu putem garanta decât schimbǎrile transmise cu 24 ore înaintea livrǎrii.
O datǎ ce comanda a fost datǎ în producție, schimbǎrile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depǎșesc 2000 de lei ne rezervǎm dreptul de a solicita un avans ce constǎ 50% din valoarea comenzii.
Vǎ rugǎm de asemenea sǎ luați în considerare cǎ în perioadele cu comenzi intense (Crǎciun, 1-8 martie, Sf. Valentin etc) nu garantǎm posibilitatea de a anula comenzile în mai puțin de 24 ore pânǎ la data livrǎrii.
DREPTUL LA RETUR
Articolele "BALOANE CU HELIU", nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de
servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bunǎ-credință
și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se
realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să
asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii:
nume, prenume, număr de telefon, adresǎ, adresǎ poștală.
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații
special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin
prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza
datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresǎ, adresǎ poștală). Furnizorul de
servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin
navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.livrarebaloane.md
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.livrarebaloane.md, va fi considerată și
va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu
va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în
vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de
asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de
promovare ulterioară.
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția
datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate
terțelor persoane.
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale
consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a
Furnizorului.
Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la
livrarebaloane.md@gmail.com sau prin telefon la numărul +373 68 662266
DATELE DE CONTACT
Denumirea juridica a companiei: Cadou de Lux SRL
IDNO: 1019600056257
Adresa juridica: Bl. Traian 22
Telefon de contact: +373 68662266
Email de contact: livrarebaloane.md@gmail.com
VǍ MULȚUMIM PENTRU INTERESUL DUMNEAVOASTRǍ ÎN MUNCA NOASTRǍ !
CU RESPECT, ECHIPA LIVRARE BALOANE ❤️